Moje kochane :)

sobota, 10 września 2011

La Senza.

Witam Was ponownie słoneczka,

Pogoda za oknem nas nie rozpieszcza, mam ochotę zawinąć się w koc, ubrać w piżamkę i pić ciepłe kakao. No i właśnie dochodząc do piżamki, chciałam Wam pokazać moją najukochańszą piżamkę ( mam ich trochę w swojej kolekcji :) ). Dostałam ją od mojego D.Piżamka zrobiona jest z satyny. Pochodzi ze sklepu La Senza ( btw, to mój ulubiony sklep z bielizną ). Co o niej sądzicie? A Wy, macie swoje ukochane piżamki ? 



10 komentarzy:

  1. Fajna jest-=]Moja ulubiona to taka z myszką Miki=]

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje za miłe słowa :) mi też podoba się Twój blog, dodaję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Ci :) Miłego wieczorku:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka jest :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapomniałam dodać, że chyba nie słyszałam nigdy o tej firmie..

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna, ja nie mam swojej ulubionej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma bardzo ładny wzorek.
    Skoro piżamka jest z satyny na pewno przyjemnie się
    w niej śpi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna ;) Hm.. ja nie mam ulubionej wszystkie lubie co mam ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Także nie posiadam swojej ulubionej piżamy. Twoja całkiem fajna, chociaż nie przekonuje mnie satyna. Jestem zmarzlakiem, a satyna wydaje mi się strasznie zimnym materiałem.

    OdpowiedzUsuń