Moje kochane :)

środa, 27 czerwca 2012

Already know.

Hej Kochane,

Dzisiaj z samego rana zostałam brutalnie obudzona przez telefon, który chciałabym żeby nigdy nie zadzwonił. Otóż w poniedziałek o godzinie 8.30 mam obronę, stres zjada mnie już teraz, sama nie wiem dlaczego bo przecież powinien być to najmilszy dzień w moim życiu, ukoronowanie trzech lat "nauki". W związku z tym jeszcze jedna prośba o mocne trzymanie kciuków za moje wypociny.

Odchodząc od tematu, dwa dni temu dotarła do mnie przesyłka z Vipery. Bardzo na nią czekałam :) a w niej dwa prześliczne kolorki :) potrzebne mi na ślub przyjaciela :)



Ten tydzień obfitował w niespodzianki, a to kolejna. Prezent od Be. ( dziękuję Ci Bartoszu ) Dawno zagubiona anglojęzyczna wersja Favourite Food ! Gdzieś Ty ją znalazł?? Teraz wróci na swoje honorowe miejsce w kuchni :) Jeszcze raz wielkie DZIAAAAAA !! 


Może właśnie odzyskanie tej książki, zmusi mnie w końcu do dodania jakiegoś przepisu ?? :) 




No i na koniec ( ależ dzisiaj przedłużam ) moje biżuteryjne, wtorkowe łupy z SH. 




Kiss, 

K>

ZAPRASZAM DO ZAKŁADKI SPRZEDAJĘ. DO KUPIENIA WCZEŚNIEJ PREZENTOWANE HANDMADOWE AKCESORIA KUCHENNE I WIELE INNYCH. 
ZAPRASZAM !





30 komentarzy:

  1. mniam truskawki w czekoladzie! :)
    śliczne kolorki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmmmnia! Śliczne lakiery :))

    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie ;))
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaszczyt kopie mnie za zaszczytem. Po raz drugi na łamach bloga wspomniałaś o mojej skromnej osobie. Pod wrażeniem jestem i czekam na bruchowe zaproszenie w poniedziałek.

    Be.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, to samo uważam. Karne to loteria totalna, chociaz nie ukrywam, ze chcialam i dogrywke i karne, bo sa zawze wieksze emocje, a regulainowe 90 minut to dla mnie za mało hahahahaha :D pierścionek jest rewelacyjny <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karne i dogrywka zawsze dodają smaczku :) a wczorajszy mecz bajka :) cudna gra !

      Dzięki:*

      K>

      Usuń
  5. ładne mają kolorki te lakiery:)
    Na widok truskawek w czekoladzie zgłodniałam;p
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dawno Cię tutaj nie widziałam :) Śliczne dzięki,

      Pozdrawiam

      K>

      Usuń
  6. Hi sweetheart :D
    It seems to be a great book, with delicious recipes ;D
    You have beautiful jewelry!!Amazing ring and bracelet :)
    Thank you so much for stopping by<3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohh T U so much sweetie:* yeah this book is one of my favourite :) The brancelet and ring were good value for my money :)

      K>

      Usuń
  7. Truskawki w czekoladzie normalnie wstaje i idę robić <3

    OdpowiedzUsuń
  8. o ja! jak ja dawno w sh nie byłam ;(
    oczywiście, że trzymamy kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to najwyższy czas nadrobić zaległości :)

      K>

      Usuń
  9. śliczną biżuterię znalazłaś w sh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba. Pozdrawiam serdecznie,

      >K

      Usuń
  10. Z moimi nic takiego się nie stało

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pierścionki :)
    http://fashion-by-anita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne lakiery a pierścionki cudne

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne kolorki ;) Sliczna bizuteria! ;**

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna biżuteria i lakiery też! ;*

    OdpowiedzUsuń