Moje kochane :)

piątek, 30 września 2011

Ur turn.

Hej Kochani,
Wczorajszy dzień przyniósł mi tyle sił i nowych chęci do działania, że z przyjemnością podzieliłabym się z Wami moim pozytywnym nastawieniem. Nie będę przynudzać i tłumaczyć co jest przyczyną takiej sytuacji, bo zajęło by mi to większą część posta :) Dość o tym, mam nadzieję, że pamiętacie o swoich kolegach, tatusiach, chłopakach i narzeczonych...ja niestety zapomniałam i brutalnie mi o tym rano przypomniano :) Mój D. miał rację gdyby to on zapomniał o Dniu Kobiet byłabym wściekła :) Zresztą on już nie jest chłopakiem haha, co najwyżej może obchodzić Dzień Mężczyzny takie coś rozumiem :) No ale radzę nie zapomnieć bo urazicie męską dumę i może być nieprzyjemnie:)
Skoro mowa o męskim świecie, zaprezentuję ulubione rzeczy mojego D. Niech ma. Taki mały zaczątek prezentu :)



Krawat- NEXT
Okulary- 
Na zdjęciu- D. 
Perfumy I - Boss In Motion White Edition, pachnie czerwoną pomarańczą, świeżo zerwaną bazylią, ostro- słodkim cynamonem oraz drogocennym szafranem :) 
Perfumy II -  Boss Feminine , pachnie słodką mandarynką, delikatną jak kobieta bułgarską różą oraz trawą cytrynową.

Obydwa zapachy przeniosą Was w świat romantyzmu i magicznej atmosfery miłości. Coś idealnego na spędzenie miłych chwil :) 





W najbliższych dniach nie dodam nic nowego. Przyjeżdża mój ukochany chrzestny. Muszę zapisać: Pamiętać złożyć życzenia!

Paaaaaaa, wiem że mi wybaczycie ?


K.

P.S. W sobotę wyniki rozdania  :) Macie jeszcze czas na zgłoszenie się :)


10 komentarzy:

  1. Super, że wyniki rozdania już niedługo :)
    No faktycznie dzień chłopaka już dziś :)
    Najlepszego drodzy Panowie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Naj chłopaki!
    Super post!^^

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszegio dla chłopaków/mężczyzn itd <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybaczymyy Xd Super wyniku juz tuz tuz xd pozdro;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ty to pięknie napisałaś o tych perfumach :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę też kiedyśobchodzić z kimś dzień chłopaka... :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pościk. XD

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście złożyłam życzenia :)
    Zdjęcie jest świetne ♥

    _____________________
    Zkiki.pinger.pl
    urzeczeni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Spóźnone życzenia! Ranne ptaszki :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie , zgadzam się z Kretka10
    super post :)
    Zapraszam do mnie namalowanyswiat.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń