Moje kochane :)

poniedziałek, 12 września 2011

Go sleep.

Hej Kochani,

Dzisiaj obudziłam się ze strasznym bólem zęba, potraktowałam to jako doskonałą wymówkę by zostać w domu i zająć się obowiązkami prawdziwej "kurki domowej" :) . Niestety podczas robienia obiadu skaleczyłam się, no i już dalej posypało się wszystko. Bez przesady mogę przyznać, że to najgorszy dzień w tym miesiącu :(. Nie zostaje mi nic innego jak tylko iść spać i mieć nadzieję, że jak się obudzę wszystko będzie piękniejsze. Chciałam Wam też przypomnieć o rozdaniu TU, które trwa do października. Macie masę czasu na zgłaszanie się.

Do przeczytania,

K.

13 komentarzy:

  1. Współczuje tego bólu zęba=/
    Nie mogę się doczekać loterii!=D

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuje, ale mam nadzieje, że już dobrze? Ja już nawet nie pamiętam kiedy mnie ząb bardzo bolał. :P
    P.s-nie mogę już się doczekac. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ząb super, gorzej ze skaleczeniem, coś czuję że będzie się babrać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, tylko współczuć...
    Oby następny dzień minął lepiej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słoneczko kochana jesteś :* Mam nadzieję, że jutrzejszy dzień będzie udany:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No pewnie ze bedzie ;* Klaudio :) Za duzo slodyczy kochaniutka jesz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Różnie bywa z tymi zębami :) Trzymaj się malutka:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję, ja jutro mam wyprawę nie lada...mam nadzieję , że jutro będzie lepiej :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. No to mialas przewalony dzien.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj oj :( Miałaś pecha.

    Przestań już z tym rozdaniem ;d

    OdpowiedzUsuń