Moje kochane :)

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Skrzydlate ręce.

Hej Kochane,
Jak minął weekend? Ja przeżyłam go intensywnie. Nie zagłębiam się w szczegóły bo szkoda czasu na głupoty. Mogę się pochwalić, że już za tydzień będę po obronie ! Wielki kamień spadnie mi z serca :) Trzymajcie mocno kciuki :) Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje zeszłotygodniowe nabytki z edibazzar.pl Mój smok zakupowy namówił mnie na pierścionek skrzydła i bransoletkę, która już stała się moją ukochaną  :)




A tak na koniec wykonane przeze mnie CIACHO CZEKOLADOWE z gruszką i kremem ! ( Nie mówcie nic moim biodrom, one jeszcze nie wiedzą, że to wszystko w nie pójdzie :)



Do następnego :*

K>

38 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Powiem nieskromnie, że mnie się też przeogromnie podoba :)

      K>

      Usuń
  2. Ciacho. Pierścionek ładnie prezentuje się do tego koloru paznokci. Tak właśnie na to zwróciłem uwagę ot tak.

    Be.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błagam proszę Cię nigdy w to nie uwierzę, że ot tak :*

      K>

      Usuń
    2. Wiara rzecz względna zwłaszcza u Ciebie.

      Be.

      Usuń
    3. Traktuję to jako, no właśnie jak co ?

      K>

      Usuń
  3. Świetne nabytki.
    A ciacho pewnie smakowało??

    ______________________
    podrozujemyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny pierścionek, a ciacho wygląda smakowicie. (:

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmmmmniam!!!! tez chce takie ciacho!!!! :D

    skrzydełka też mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skłonna jestem podać przepis :)

      Jak tylko je zobaczyłam, doszłam do wniosku, że muszą być moje :)

      Pozdrawiam,

      K>

      Usuń
  6. obłędny pierścionek!

    OdpowiedzUsuń
  7. skrzydełka śliczne :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że obserwujemy :) Dziękuję za komentarz :)

      K>

      Usuń
  8. piękne, szukałam takich i nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to teraz wiesz gdzie szukać :)

      Pozdrawiam ciepło,

      K>

      Usuń
  9. No bransoleta świetna! Pierścionek również ;]
    A słodyczy nie ma co sobie żałować hehe ;)
    Trzymam kciuki oczywiście! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję bo zapeszę, ale bardzo mi miło Kochana :) a nie żałuję zwłaszcza teraz przy tak dużym stresie :)

      Buziak,

      K>

      Usuń
  10. Tytuł jak najbardziej adekwatny do treści :D Życzę powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że się podoba. Profilaktycznie nie dziękuję :)

      K>

      Usuń
  11. śliczny pierścionek :)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bajka, idealne do ciemnych gotyckich stylizacji xD

    Zakochaaałam się :P:P

    Buziiiak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosta sprawa wejdź na edibazaar i go kup :)

      K>

      Usuń
  13. Śliczny pierścionek. Kiedy następny post?

    OdpowiedzUsuń
  14. mmm.. ♥
    sliczny pierscionek, (tez chce taki ^^)
    Pozdrawiam! ;**

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile dałaś za ten pierścionek, bo chciałabym porównać ceny, gdyż moja koleżanka kupiła taki sam i chce wiedzieć czy przepłaciła, czy nie.

    OdpowiedzUsuń