Moje kochane :)

piątek, 16 września 2011

K.Rozdaje

Hej Kochane,

Od wielu dni obiecuję, że dodam pełną listę nagród w moim pierwszym rozdaniu. Niestety mój tryb życia nie pozwolił mi się wywiązać z obietnicy wcześniej niż teraz. Dość paplania oto nagrody:


Od lewej: 
Paski Cropp + nagroda niespodzianka = nagrody za aktywność
Kolczyki a'la bursztyn = nagroda za III miejsce
Apaszka JapanStyle24 + kolczyki Amare = nagroda za II miejsce
Bransoletka + broszka Amare + kolczyki Avon = nagroda za I miejsce 

Mam nadzieję, że nagrody chociaż troszkę przypadną Wam do gustu:) 

Pozdrawiam, 
K.

PRZYPOMINAM O ROZDANIU TU




8 komentarzy:

  1. świetne nagrody! choć zapewne jak zwykle nic nie wygram!

    OdpowiedzUsuń
  2. @Agnieszka

    Słoneczko zgłoszenia do rozdania są w innym poście :) Dziękuję za zainteresowanie. Link do zgłoszenia jest w tym poście :)

    Pozdrawiam,

    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chociaż troszkę?.
    Nagrody są wspaniałe ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Super nagrodyy!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hheeh ;D Te moje nie doczekanie sie ;DD Kurde klaudio :) Nagrody sa super ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagrody są super, ale i tak nie wchodzę tu po to, aby korzystać z rozdań :)

    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne nagrody i ja poniekąd też nie wchodze tu tylko po nagrody za komentowanie =D

    OdpowiedzUsuń