Moje kochane :)

piątek, 16 września 2011

Moje kolekcje.

Witam ponownie,

Dzisiaj wolne! Wiem, wiem często je mam, ale lubię się cieszyć z małych rzeczy. Szczególnych planów na dzień dzisiejszy nie posiadam, myślę że pójdę do mojej przyjaciółki poplotkować :).
Do rzeczy pokażę Wam moje kolekcje kosmetyków.





To tylko część mojej kolekcji cieni od JaneHellen. Kocham je, bo można z nich utworzyć piramidkę, przez co zajmują znacznie mniej miejsca. Poza tym są trwałe i maja interesującą kolorówkę. Te, które posiadam dostałam od przyjaciela ze Szwecji. Przetestowałam i na maksa się w nich zakochałam :) Jak tylko je gdzieś widzę kupuję garściami po kilka sztuk tego samego koloru :)Na zdjęciu zaplątały się też cienie z ZARY oraz H&M. 





Czas na błyszczyki. Na zdjęciu widoczne są przede wszystkim błyszczyki z firmy Oysho, nie mam pojęcia czy można je znaleźć w Polsce, bo kupowałam je w Szwecji. Lubię też błyszczyki INC. JaneHellen oraz ZARA. Na zdjęciu nie zmieściły się się wszystkie. Łącznie mam ich około 300 :) A Wy macie jakieś swoje kolekcje?

Pozrawiam

K.

18 komentarzy:

  1. O matko...strasznie dużo masz tych błyszczyków i cieni. Chciałabym tyle mieć. Kurcze, pewnie wydałaś dużo kasy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam kiedyś te cienie w drogerii, to chyba nie jest jedna z tych "drogich" firm? Będę wdzięczna za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ŁAŁ! niezłą masz tą kolekcję LOL

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeeeeeeeja, ile tego jest.
    Też chcę mieć tyle błyszczyków!.

    OdpowiedzUsuń
  5. Woow... coś duża ta kolekcja kos.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo duzo ;O ;) Ladne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam napewno takiej dużej kolekcji jak ty. Nawet połowy z tego nie mam. Mam zaledwie 10 błyszczków.

    Masz dużą kolekcje. Zgadza sie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaaa! Kosmetyki atakują! -po tym co zobaczyłam będę bała się zasnąć hehe ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu! Jak można mieć tyle pięknych kosmetyków?! Zwłaszcza błyszczyki nam się podobają... w jakiej cenie są sprzedawane w Zarze?
    Xoxo ;*
    Asia & Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. @miss_miley_van♥
    Kochana moja wszystkie błyszczyki kupowałam za około 20 złotych.

    Mam nadzieję, ze pomogłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba mnoży mi się przed oczami ;d Tyle kosmetyków wow!

    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. wow!używałaś każdego z nich chociaż raz?:P

    OdpowiedzUsuń
  13. @midnight_butterfly
    Niestety nie miałam okazji używać wszystkich tych błyszczyków. Niektóre kolory kupuję dubeltowo a nawet i po więcej sztuk jak mi się podobają :) Co do cieni to owszem :) każdego użyłam przynajmniej raz:)

    Pozdrawiam,

    K.

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG!
    Ile ty tego masz!
    Tylko pozazdrościć =]

    OdpowiedzUsuń