Moje kochane :)

środa, 28 września 2011

Love it.

Witam Cukiereczki,
Akurat mam przerwę , dlatego postanowiłam coś nabazgrać. Dzisiaj zdecydowanie nie mam łatwo w pracy, nazbierało mi się parę zaległych dokumentów do przeanalizowania i na dodatek klienci jak na złość muszą dzwonić akurat w momencie, kiedy jestem najbardziej zajęta. Długo zastanawiałam się co by dzisiaj dodać, jakie zdjęcia wstawić, aż natknęłam się na fotkę mojego ukochanego naszyjnika, który towarzyszy mi od 15 roku życia :) Zakładam go do czarnych gładkich materiałów bo na nich wygląda najlepiej ( oczywiście wg mnie).
Zapomniałam Wam napisać, że kupiłam sobie przepiękne guziki do mojego starego płaszczyka na jesień. Kiedyś go pokażę Cukierasy :) a tymczasem prezentuję guziki i naszyjnik.


Nie mam pojęcia z jakiego sklepu pochodzi jest już tak " wyłachany", że to i tak nie ma znaczenia :) 


Prawda, że są śliczne ? Ja zakochałam się w pierwszej chwili kiedy je zobaczyłam :)

A Wy robaczki, kupujecie nowe płaszczyki, czy staracie się dać nowe życie tym starym ? 

Wasza K. 


11 komentarzy:

  1. guziki, są naprawdę przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne !

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są!
    Ja tam zamierzam stary płaszcz zamienić na stery ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze: ładne zmiany na blogu. Widzę, że
    lubisz zmieniać wgląd bloga, bo co rusz wygląda on inaczej.

    Naszyjnik jest naprawdę genialny.
    Tak się fajnie składa, że w swoim kuferku mam bardzo podobny naszyjnik do Twojego.
    Tylko z tym, że mój ma więcej tych różnych ozdóbek.
    A co do guzików - są genialne!.
    Na pewno bardzo ładnie będą prezentowały się na płaszczyku.
    Jeśli chodzi o moja płaszcze, to wolę z nimi nic nie kombinować. Nie mam smykałek krawieckich i mogłabym je tylko zniszczyć.
    Więc zostaje mi tylko wybrać się na zakupy po nowe zdobycze, hehe.
    A sobota zbliża się już wielkimi krokami, także może namówię mamę na płaszczyk czy dwa ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Guziki są świetne, bardzo w moim guście.
    Ja podobnie jak 7Olcia7 inwestuję w nowe rzeczy, starsze raczej oddaję komuś kto tego potrzebuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. nom cudeńka ;]

    ja mam z tamtego roku jesienny płaszczyk wiec nie potrzebuję nowego..

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne guziczki !

    ja mam jeszcze stary płaszczysz z tamtego roku, kupiłam w CROPPIE i bardzo fajny jest, ma takie zwężenie w talii ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny wisiorek, a guziki takie, takie imitowane na lekko stare guziczki. Są poporostu booskie ;*

    OdpowiedzUsuń