Moje kochane :)

wtorek, 13 września 2011

Gift.

Hej misiaczki, 
Dzisiaj jest zdecydowanie lepszy dzień od wczorajszego. Fajna pogoda, a na dodatek zaskoczyła mnie paczka z prezentem, który kiedyś wygrałam. Było to ponad rok temu, dlatego już dawno dałam sobie spokój i nie spodziewałam się, że kiedykolwiek go dostanę. A jednak komuś się przypomniało o K. :) Miła niespodzianka nie sądzicie? 



PRZYPOMINAM O ROZDANIU TU

Strasznie przeprasza, że nie zamieściłam wszystkich nagród razem:) Juro nadrobię :***

EDIT: Po raz kolejny popłakałam się na Królu Lwie :) Kocham tą bajkę :) A Wy? 

18 komentarzy:

  1. po roku?! no nieźle... ale przynajmniej miałaś miłą niespodziankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przemiłą:) Idealny składnik perfekcyjnego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to Ci sprawili prezencik:) też bym się cieszyła. Oj ja też ryczałam na Królu Lwie. Muszę namówić mojego na te film :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Królu Lwie nie płaczą tylko osoby bez serca. Kocham Króla Lwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się Król Lew to wyciskacz łez :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no ładnie:) Ja bym mogła dostac taki prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nom ;p Troche dlugo ^^ hyhy;) Ja to jedynie jak to ogladalam to mialam lzy w oczach ;pp ale plakac nie plakalam :D ;* ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No no szczęście ci sprzyja Klaudu$$!=D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe no faktycznie im się przypomniało ;p

    Ja kiedyś wysłałam jakiś wierszuk na konkurs, o którym później zapomniałam i po jakichś 3 miesiącach przyszła do mnie paczka a tam... za wyróżnienie prezent- płyta Kelly Rowland ;]
    Też miłe zaskoczenie ;]

    A co do bajki- och.. król lew to było cos.. fajnie, że odnowili ją jeśli chodzi o obraz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie :)
    Dziękuje za wizytę i też obserwuję :)
    Zapraszam ponownie ; * !

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrze że wysłali, była przynjmniej miła niespodzianka ;)

    Pozdrawiam, zapraszam do mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niespodzianka miła ale czemu to tak późno doszło?

    http://casually-dressed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Musiałaś się długo naczekać ;d

    OdpowiedzUsuń