Moje kochane :)

niedziela, 18 września 2011

BJÖRK & BERRIES.

Hej kochani,

Jak wiecie zaczęłam intensywnie poszukiwać firm, z którymi mogłabym współpracować. Idzie powoli, ale nie jest źle. Wczoraj odebrałam od siostry kolejne produkty do testowania. Tym razem są to przepięknie pachnące mydła firmy BJÖRK & BERRIES. Nigdy nie miałam styczności z tą firmą, dlatego byłam zachwycona wielkością i zapachem mydeł, a że jestem szczególnie łasa na takie rzeczy byłam w siódmym niebie. Postanowiłam od razu wziąć aromatyczną kąpiel z mydłem w roli głównej i szczerze mówiąc mogłabym godzinami myć się tym produktem...




PLUSY:

- piękny zapach
- spora objętość
- tworzy sporo piany
- wygładza skórę

MINUSY:

- nie widzę :)

Cena: 11,00 €.

PRZYPOMINAM O ROZDANIU TU

Pozdrawiam,

K.

16 komentarzy:

  1. Fajnee! Już nie mogę się doczekać tego rozdania! ; ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Słońce chyba wyników? Rozdanie trwa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham takie mydła, mydełeczka i inne pierdułki związane z myciem! Można je kupić w Polsce? Bo widziałam w internecie , że to Szwecka firma.

    OdpowiedzUsuń
  4. To jak na mydło to drozyzna! nie dałabym chyba tyle za mydlo, chyba ze czyni cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Się rozszalałaś. To to jest Twoje wolne?? Ładnie- do robotty :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Och nie! nie widzisz?! :o
    pewnie trudno jest pisać po ślepaku ;]

    ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. tez lubie take rzeczy :D
    dziekuje za odwiedziny i tez dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie zapakowane - na pewno to świetne mydełko :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hyhy ;D Rozdanie juz trwa ? Xd hehe Szuperowo O ;D Ymm .. O powem ci ze przepadam za takimi mydelkami ktore sie mocno pienia^^ A zreszta ktio nie lUbi takich mydelek .? ;) Pozdrawiam Klaudio ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejny produkt z fajnym opakowaniem. Miłośniczka pierduł i popierdułek :) Kocham Cię!

    OdpowiedzUsuń
  12. No, nieźle :)Na pewno byłaś wniebowzięta podczas kąpieli <333 Tyle piany :) Odrobinę drogo jak na mydełko, ale pewnie warto.

    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    ZAKOCHAŁAM SIĘ !!!

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tego co widzę to mydełko jest bardzo fajne =]xd

    OdpowiedzUsuń