Moje kochane :)

niedziela, 25 września 2011

Brunch.

Hej Kochane,

Po dłuższej przerwie wreszcie wróciłam do żywych. Wypoczęta i zrelaksowana będę dużo bardziej efektywnym bloggerem :) Nie tylko w blogowym życiu mam zaległości, dlatego dzisiaj wybieram się na późne śniadanie z moją A. i M. Już nie mogę się doczekać wizyty w Hotelu Platinum, gdzie z pewnością zjem moje ukochane krewety w sosie śmietanowym. Restauracja " Pod Żurawiami"  hotelu to jedno z naszych ukochanych miejsc. Kto wie może po pysznym śniadanku zdecydujemy się na zabiegi SPA albo kąpiel w basenie hotelowym ?

Czy wnętrze nie wygląda zachwycająco ? 




 Oto wcześniej wspomniany basen oraz....

 
jego przesympatyczna obsługa :) 

Muszę się Wam również pochwalić wczorajszym sukcesem:) Otóż zaliczyłam ważny egzamin, który ciągnął się za mną ponad rok :) i wreszcie dałam mu radę!!! Jesteście ze mnie dumne ?? Ja z siebie bardzo :)

Poza tym upatrzyłam sobie piękne ( moim zdaniem oczywiście ) buciki firmy QUAZI. Może nie są w super modnym kolorze, ale najważniejsze przecież żebym to ja czuła się w nich bosko :) Jak tylko je kupię zaraz się Wam pochwalę :) 

Oto one: 


Co o nich sądzicie? Kupiłybyście takie? Proszę o szczere opinie :) 

Kończę ten dość długi jak na mnie post, mam nadzieję że Was nie zanudziłam Cukiereczki. Na koniec chciałam jeszcze przypomnieć , że niedługo wyniki rozdania :) 

Pozdrawiam cieplutko, 

Wasza K. 

Miał być koniec :) Ale nieeee piosenka na dziś  :) 



THE END 

14 komentarzy:

  1. Gratulacje zdania=]A tak ogólnie to bardzo ciekawy post=]I fajna piosenka=]

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam napisać że ta obsługa to same ciacha!=D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z przedmówczynią:) obsługa same ciacha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne buty! Sama bym sobie takie kupiła, mogę się dowiedzieć ile masz zamiar wydać na te cudeńka?

    OdpowiedzUsuń
  5. Oszalałam :) muszę kiedyś koniecznie zajrzeć do " Pod Żurawiami " Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz co ?? Chciałabym chociaż na jeden dzień byc Tobą ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny hotel, z pewnością sama skusiłabym się na te krewetki, a co do bucików to kolor jest bardzo fajny ;)

    __________________________________________________
    www.thisismyrealstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście gratuluję ♥
    Hotel prezentuje się wspaniale.
    A co do bucików, mi się podobają, aczkolwiek jako
    JA zmieniałbym ich kolor na brąz.

    _________________________
    zkiki.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratki ;*
    Hotel sliczny ;P Buxiki sa sliczne ;) ♥ kolorek wcale nie przeszkadza ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. No ten basen wygląda zachwycająco. Buciki bardzo mi się podobają. Jeżeli byłabym dorosła to bym sobie na pewno takie kupiła lub podobne jak bym ich nie znalazła. :) Serdecznie gratuluję! Już chyba 2 czy 3 raz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię tą piosenkę :) za to nienawidzę krewetek:) Co jesz dzisiaj na śniadanko ??

    OdpowiedzUsuń