Moje kochane :)

wtorek, 20 września 2011

LdB Creamy Perfumed Body Suffle.

Hej kochane,

Wczoraj dostałam moją długo oczekiwaną paczkę ze Szwecji. Kocham firmę LBD za klasyczne rozwiązania, jednak w Polsce ich produkty są rzadko spotykane. Skusiłam się na perfumowany suflet z limitowanej edycji. Długo szukałam strony producenta, ale w końcu mi się to udało. Zdziwił mnie jednak fakt, że swoje produkty sprzedają w $ amerykańskich. Nie o tym jednak teraz mowa :) Skusiłam się na wszystkie trzy suflety: Amore, Romance oraz Passion. Konsystencja tych sufletów jest bardziej kremowa niż płynów oraz bardziej puszysta niż  krem. Zapach Amore inspirowany jest ranną rosą rajskiej wyspy. Zapach Romance to aromat cyklamenu, piżma i miodu. Zapach Passion przeniesie Was w klimaty falujących pól lawendy.




Prawda, że są pięknie zapakowane? Zastanawiam się nad kupnem większej partii :)

LdB Creamy Perfumed Body Suffle limited edition - 89$- 284,80 zł

Pozdrawiam,

K.

PRZYPOMINAM O ROZDANIU TU

18 komentarzy:

  1. ślicznie zapakowane, jednak mocno DROGIE :/ jednak mam nadzieję, że po użytkowaniu trochę nam o nich opowiesz :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze powiexziawszy nie słyszałam nigdy o sufletach do ciała...przybliżysz mi ten temat? A opakowania są boskie. Szkoda, że nie wystawisz ich w rozdaniu...a może jednakl?

    OdpowiedzUsuń
  3. @SweetMuffin

    Czy Ty czasem nie za dużo wymagasz od Klaudi?? myślę, że przesadą jest wstawianie tak drogich rzeczy...
    Piękne opakowanie i zapewne piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczarowana...opakowaniem
    Zawiedziona....ceną

    Dobija mnie ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadza się, zapakowane są bardzo ładnie i starannie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że nie pokazałaś co mieści się w środku.

    OdpowiedzUsuń
  7. tak, są pięknie zapakowane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. @_MooniA
    Kochana, jak tylko zacznę ich testowanie dostaniecie pełną sesję :)

    Pozdrawiam.

    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne pudełeczka. ;)

    Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak pięknie wypowiadasz się na temat tych wszystkich produktów,że sama mam ochotę je kupić.!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Łoł aż sie rozmażyłam hehe ;]

    Kurdę mi szkoda by było je rozpakować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe ;) Drogie drogie ;) Ale za to pewnie pieknie pachna ;D;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Opakowania śliczne :* Szkoda rozpakowywać ;d Na pewno ślicznie pachną; ojej jak ci zazdroszczę :**

    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. @Moja Szafa-My Little World
    Kochana mi tez było szkoda ich rozpakować nawet nie wiesz jak bardzo, ale nie dowiedziałabym sie wtedy czy kupować większą ilość :) bo to jest limitowana seria :(
    @Kamii
    Pięknie to jest mało powiedziane!
    @Mów mi Ada
    Nie ma czego zazdrościć, nie czekać i też kupić :)

    K.

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG kocham tak pięknie zapakowane rzeczy. Zawsze kupuję masę kosmetyków tylko dlatego, że fajnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  16. Opakowania są Boskie!
    Tak fajnie opisalaś te zapachy,że aż chciałabym je móc powąchać ]

    OdpowiedzUsuń