Moje kochane :)

środa, 7 września 2011

Lottery rules.

Witam Was moje słoneczka,
Po dość długiej przerwie zamieszczam zasady udziału w rozdaniu/ loterii.

Po pierwsze musicie być obserwatorami bloga.
Po drugie pod tym postem musicie napisać, że zgłaszacie się do loterii, nick pod którym obserwujecie blog swój adres e-mail ( abym mogła osobiście powiadomić o wygranej i uzyskać potrzebne mi informacje )
Po trzecie na swoim blogu dodać notkę o mojej loterii, podać link do notki i posta.

To chyba na tyle. W piątek zamieszczę zdjęcia reszty nagród.

Pozdrawiam,

K.

21 komentarzy:

  1. A jeśli nie mam swojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się.
    Mój e-mail:
    olaw01@o2.pl
    Mój nick obserwujący:
    mojaszafa-szafaoli.blogspot.com lub (mojaszafa-szafaoli)

    Już nie mogę się doczekać jakie będą nagrody. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. @Ola:*

    Poproszę jeszcze o link do notki na Twoim blogu.

    @MissNatka94

    Nie szkodzi :) Rozumiem, że nie każdy posiada swojego bloga. Możesz śmiało się zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się :)

    Zosia - imie
    zosia,laught@hotmail.com - mail

    Zozolindia123 -nick

    Nie posiadam bloga :(

    OdpowiedzUsuń
  5. zglaszam sie

    Natalia-imie

    neytri@onet.pl

    modna566-nick

    nie posiadam bloga

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się, 7Olcia7
    orola54@gmail.com

    http://urzeczeni.blogspot.com/2011/09/witajcie-chciaam-was-powiadomic-ze-do.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Aha. No to fajnie. W takim razie zgłaszam się :]
    MissNatka94
    missnatka94@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się:

    Aneta Tula

    hardcandytash@gmail.com- nie mam swojego bloga :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się ->
    Obserwuje bloga loginem Kretka10
    Mój e-mail to kretka10_4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ! ;D
    Juz sie doczekac nie moge ^^
    Obserwuje bloga imieniem Lola^^
    Moj adres e-mail ;p Kamcia18051999@o2.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się
    obserwuję twojego bloga jako Agnieszka i mój e-mail: justynapisniak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłąszam się,

    Obswerwuję jako SweetMuffin

    SweetasCandyMuffin@gmail.com

    nie mam bloga

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się.
    Jestem obserwatorem , mój nick: Apple
    E-mail: LealApple@gmail.com

    aaa, nie mam bloga niestety

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam gotowość!!

    Obserwuję jako Natalia,

    mój mail to ankietyturystyka@gmail.com

    no i ja też nie mam bloga, ale skoro to nie jest wymagane to super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :) Widziałam nagrody!!!

    Konkurencja jest, ale nie zawadzi się zglosić,

    mój profil KolorowaLAdy

    kolorowalady@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurczę nie mam takiego bloga :/
    Wybaczysz? :p


    JulieWolf


    julie1@op.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  18. KrysiaNowak
    e-mail to: krysia.nowak98@gmail.com


    zgłaszam się z wielką przyjemnośćią

    niestety nie mam bloga :(

    na stardoll jestem: krysia1buziak

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się

    Obserwuję jako Lolander

    lolander@gmail.com

    Nie mam bloga, bo i po co :P

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się
    maria k lub Mery
    marula8@wp.pl
    pasek boczny info XD

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się
    domQa_
    klopsiki@g.pl

    OdpowiedzUsuń