Moje kochane :)

poniedziałek, 16 lipca 2012

Remont.

Hej Kochane,

Dzisiaj krótko i na temat remontu. Wiem, że w moją obietnicę wkradło się opóźnienie, ale niestety jestem teraz tak zajęta, że nie mam nawet czasu żeby pomyśleć o czymkolwiek innym niż o remoncie :) Do rzeczy, odnawiamy małą sypialnię, która musi pełnić również rolę pokoju do pracy oraz kuchnię. Na dole zdjęcia pokoju przed i w trakcie, efekt końcowy dopiero za dwa tygodnie :) Kuchnia dzisiaj demolowana także bliższa relacja w przyszłym tygodniu. Dodatkowo zamieszczam zdjęcia moich nowych łupów i małą zapowiedź :)











Moje najnowsze zdobycze: 




Edibazzar.pl



Anxi-shop.pl


I zapowiedź następnego posta :) 


Gratuluję Tym, którzy przejrzeli wszystkie zdjęcia :) 

K>




25 komentarzy:

  1. ładne te Twoje zdobycze!:)

    U mnie nowy wiersz:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Lecę przeczytać :)

      Pozdrawiam i dziękuję za miły komentarz.

      K>

      Usuń
  2. Współczuję. Remont to zawsze nie bardzo miłe przeżycie, ale warto czekać na efekty pracy, bo one są dużo sympatyczniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ku ścisłości to nie remont u mnie tylko moje nowe zlecenie wnętrzarskie :)

      Pozdrawiam ,

      K>

      Usuń
  3. repairing works at home is terrible, but once is done it's awesome ;D
    Beautiful bracelet :)
    Thank you so much for stopping by, I hope you have a happy week<3<3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh Sweetie it's just part of my job :)

      T U so much for comment :*

      K>

      Usuń
  4. ehh, u mnie tez trwa remont w moim pokoju.. intryguje mnie zapowiedz :D / http://murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to przyjdzie Ci jeszcze troszeczkę poczekać, bo teraz kompletnie brak mi czasu :(

      Pozdrawiam,

      k>

      Usuń
  5. bransoletka z kolcami cudowna! marzę o takiej!
    zapraszam do mnie i do obserwowania mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spełnij marzenia i wpadaj na EdiBazzar :) myślę, żę jeszcze jakieś zostały :)

      Pozdrawiam,

      K>

      Usuń
  6. Super bransoletki ;)

    Pozdrawiam i zapraszam na Naszego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wpis. Oczywiście wpadnę z odwiedzinami :)

      K>

      Usuń
  7. zapowiada się fajnie. Bransoletki rewelacyjne :) !

    OdpowiedzUsuń
  8. remonty są straszne, ale ja osobiście lubię :)
    bransoletka pierwsza jest GENIALNA <33333333
    w wolnych czasie zapraszam do mnie, było by mi miło, gdybyś mnie dodała :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz. Ten remont to część mojej pracy :)

      Oczywiście wpadnę :) i dodoam :)

      K>

      Usuń
  9. uuuu, mnie też niedługo czeka remont, jakoś nie pałam z tego powodu entuzjazmem ;)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bransoletki świetne ! :) Wszystkie mi się bardzo podobają :)
    Co do remontów to najlepiej jest jak już dobiegają końca... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bransoletki świetne~! :)
    zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bransoletki są świetne <3 Mam nadzieje że szybko uwiniesz się z remontem i wszystko pójdzie jak należy!
    Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  13. Bransoletka z kolcami- na taką poluje od dawien dawna.
    Nie mogę się doczekać, jak pomieszczenie będzie wyglądało po jego wykończeniu.
    A co do zapowiedzi. Niech zgadnę, wygrałaś konkurs i dostałaś buty. Cokolwiek to jest to już Ci zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  14. Wonderful post dear!

    You are always welcome to check my blog and follow it if you like :)
    I will follow you back!

    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    http://www.bloglovin.com/en/blog/3710953/sheistheone

    Right now is running in my blog Giveaway II. Check it out!

    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/07/giveaway-ii.html

    She.is.the.one

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne te branzoletki *_* :)

    OdpowiedzUsuń