Moje kochane :)

niedziela, 17 czerwca 2012

Na osłodę + ocena

Hej Kochane,
Na początku króciutko o tym co się wydarzyło wczoraj we Wrocławiu. Nie mam zamiaru mówić, że nie jestem zawiedziona, bo jestem, ale nie z powodu gry naszych chłopaków. Zawiodło mnie dzisiejsze zachowanie trenera, co by się nie działo powinien stawić się razem ze swoimi podopiecznymi. Wielkie gratulacje za zachowanie kibiców. Jak dla mnie nic wielkiego się nie stało, pokazaliśmy że umiemy walczyć. Piłka nożna to suma umiejętności i szczęścia, nam go troszkę zabrakło, ale i tak jest pięknie :) KOCHAM WAS CHŁOPAKI !!!

A dzisiaj na osłodę MakSrak :)


Ale to nie wszystko z czym dzisiaj do Was przychodzę :) Ostatnio miałam okazję przetestować nowy podkład AVON Ideal Flawless. Producent zapewniał, że jest niewidoczny jak druga skóra plus pełne pokrycie i przepuszczalność światła. Cóż...



ZALETY:
- łatwe rozprowadzanie
- ładne opakowanie
- dość wydajny

MINUSY:
- podkreśla suchość skóry ( miał ją nawilżać)
- szybko " ściera " się ze skóry
- śladowe krycie

Reasumując nie polecam. Myślę, że to totalny niewypał, wokół którego zrobiono tak wielki szum, że można było spodziewać się czegoś więcej niż tego, że patrząc w lustro możesz stwierdzić bezapelacyjnie, że Twojej skórze brakuje wiele do ideału.

Wasza,
K>

22 komentarze:

  1. fajny, ale widać że nie warty zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie nie jest warty zakupy :)

      Pozdrawiam,

      K>

      Usuń
  2. sliczny kolor..;)

    a co do trenera.. ciekawe kto teraz bedzie trenowal nasza druzyne..? jestem strasznie ciekawa..:D
    ____________________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pozytywny blog zapraszam do mnie:
    colorsplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za tak miły komentarz, oczywiście pędzę w odwiedziny :)

      K>

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Kto nie uwielbia :) mój sposób na każdy problem i co lepsze to działa :):)

      Pozdrawiam serdecznie,

      K>

      Usuń
  5. Nie żebyśmy nie lubili MakSraka. Widzę, że stosujesz się do zaleceń swojego starego terapeuty ( patrz mnie )

    Be.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. |Oczywiście, że się stosuję ! Własnie wybywam robić zdjęcia do dyplomu masakra, nienawidzę! Zadzwonię.

      K>

      Usuń
  6. Reply: I wish I could send you some sun from Portugal :P
    In your free time you can make a chocolate cake, or some microwave popcorn, or other food you like, and watch some movies eating and eating ;D
    Sorry, I can't comment because I can't understand the post :S
    Hope you have a nice day<3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh Sweety I know u don't understand but I;m so lazy with translate it on english. I'm goin' crazy usin' google translator :(

      Today I support Portugal !

      Kiss :*

      /k>

      Usuń
  7. Jak dla mnie Avon to jeden wielki niewypał - nigdy nic mi się nie przydało ale siedzac w szkolnej ławce kupowało się to i tamto z nudów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam parę ukochanych produktów AVON, ale wszystkie podkłady to jeden wielki niewypał. Kocham tusz AVOn Full :)

      Pozdrawiam ,


      K>

      Usuń
  8. Ja tam wolę KFC niż Mc`a ;]

    co do podkładu... no z Twej oceny wynika, ze totalne badziewie

    Buziaki Kochana! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam :P Podkład badziew nie ma sensu wydawać na niego pieniędzy :)

      Buziaczki :***

      K>

      Usuń
  9. kolor lakieru jest przepiękny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm zastanawiam się jakiego lakieru ? Chyba niezbyt dokładnie czytałaś post, albo wcale :) To jest podkład :)

      Pozdrawiam serdecznie,

      >K

      Usuń
  10. Ładne opakowanie podkładu ale gorzej z wydajnością

    OdpowiedzUsuń