Moje kochane :)

piątek, 18 maja 2012

Skład kartek i karteczek.

Hej Słonka,
Jak mija tydzień? Mnie całkiem dobrze, choć pracowicie :) Cieszy mnie zainteresowanie jakie wzbudził Stefan w poprzednim poście, gdyby tylko rozumiał zapewne okazałby to w jakiś " psi" sposób :) Dzisiaj chciałam pokazać Wam efekty mojej nowej pasji, a mianowicie robienie kartek. Nie są to może małe dzieła sztuki, ale muszę dodać, że dopiero się uczę. Może któraś przypadnie Wam do gustu. Czekam na opinie tylko szczere :)



Zielona, wykonana na Dzień Matki na specjalne zamówienie dla mojej Mamy dla jej Mamy :)
Czerwona, minimalistyczna, imieninowa wariacja na temat kokardki dla Iwonki 
Niebieska z koronkową rozetką na Dzień Matki dla Karola 


Przygotowana z okazji ślubu siostrzeńca sąsiadki. Wymaga jeszcze przycięcia koronek :) 


Przygotowana specjalnie z okazji imienin mojej ukochanej Babci Zosi. Tu w fazie lekkiego niedopracowania , niestety efektu końcowego nie sfotografowałam :( 

I jak ?? Jeżeli chcecie jakąś kartkę dajcie znać :) Jestem do usług :) 

K>



17 komentarzy:

  1. Zwinne rączki-ba się ma. W odpowiedzi na poprzedni komentarz- nie przechwalaj się, że jesteś gotowa. Kiedyś też byłaś. Nie wyszło...

    Be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby przeszłość dopadła Cię brutalnie jak nigdy ? Nie pierzmy naszych brudów publicznie. Zostańmy na tym etapie :) Co do rączek się ma :PPP Miałabym nie mieć ? :)

      K>

      Usuń
  2. Cześć! Dzień dobry ;D

    So beautiful cards! You're really talented!! Love all of them! My "G+1" for you :)
    Thank you so much for stopping by :)

    Have a great weekend!

    pocałunki z Portugalii ♥♥

    "Dicas de saúde, beleza, e exercício físico"



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. T U so much sweetie :) I'm so glad that u like it !

      Have a great weekend too :***

      K>

      Usuń
  3. Uważam, że jak na początkującą scrapkę całkiem nieźle Ci to wychodzi. Najładniejsza moim zdaniem ślubna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Taka opinia, zwłaszcza od Ciebie wiele dla mnie znaczy ":)

      K>

      Usuń
  4. No, no.. świetne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! Cieszę się, że przypadły Ci do gustu :*

      K>

      Usuń
  5. One są po prostu świetne!
    Zazdroszczę Ci takiego talentu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie dziękuję za tak miły komentarz ! :*

      :*

      K>

      Usuń
  6. świetny , kreatywny i inspirujący post!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie i jeśli się podoba - zachęcam do obserwacji. Oczywiście odwdzięczę się tym samym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze dziękuję za przemiły komentarz. Oczywiście już zaglądam do Ciebie i obserwuję :)

      K>

      Usuń