Moje kochane :)

sobota, 4 lutego 2012

Saturday. Let's go !

Hej Kartofelki,

Zapewne większość z Was dzisiaj jest w karnawałowym szale imprez. Mnie niestety dopadło zimowe przeziębienie, więc o zabawie mogę tylko sobie napisać. Jak to w sobotę bywa praktycznie cały dzień spędziłam na przeszukiwaniu wieszaków, licząc że znajdę coś dla siebie. W oko wpadły mi legginsy w grochy z H&M oraz oczywiście mega męska bielizna z najnowszej kolekcji sygnowanej przez Davida Beckhama. Chociaż lekką przesadą jest zakup zwykłych kaleson za "stówkę". Jak myślicie poddałam się przesadzie? Oczywiście! W  moje ręce wpadły wcześniej wspomniane legginsy w kropki z serii Divided oraz męskie bokserki w kolorze białym i szarym ( nienawidzę czarnej bielizny u mężczyzn ) oraz a jakże ! kalesony za "stówkę" i biały henley. Zostawiwszy sporą sumkę wybrałam się spacerem prosto do perfumerii Douglas i moim oczom nie przemknęła walentynkowa promocja One million by Paco Rabbane, ukochanego zapachu D. Domyślacie się? Znalazł się w moim mini koszyczku obok cudownie pachnącego kremu do rąk z promocji za 19,90 :) Za namową D. wpadliśmy do Vistuli. Wyszliśmy ze skórzanymi motocyklówkami ( na szczęście z przeceny- dzięki Wam za promocje !). Wszystkie moje zdobycze zobaczycie w następnych postach, nie mam weny do robienia fajnych zdjęć.Wybaczycie?

Zdjęcie pochodzi ze strony www.celebryci.com.pl

Po powrocie Z nudów postanowiłam w końcu zabrać się do skończenia dawno rozpoczętej filcowej biżuterii. Od dawna marzyłam o naszyjniku" śliniaku"  firmy MARNI, ale wydawanie majątku na tak małą rzecz niezbyt mi się uśmiecha. Do jego wykonania potrzebowałam filcu i paru kamyczków, koralików. Dlatego, że zaczęłam go wykonywać trzy miesiące temu, nie mogę Wam pokazać etapów jego powstawania. Dzisiaj zostały mi do przyszycia wstążeczki  i raptem trzy koraliki i oto efekt:




I ????? 

11 komentarzy:

  1. Chciałabym zobaczyć jak naszyjnik wygląda na Tobie ^ ^ i oczywiście czekam na wenę i zdjęcia nowych nabytków ; >
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Się rozpisałaś jak nigdy, to do Ciebie az nie podobne :) Bardzo podoba mi się ten naszyjnik, a co do kaleson...może lepiej zostawię ich cenę bez komentarza...nazwisko....

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujące zajęcie, bardzo kreatywne. Faktycznie zaszalałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjnik-BAJKA :))
    ____ - ____

    www.godsholidaygirl.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń