Moje kochane :)

środa, 20 lipca 2011

Mój look na dziś :)

Waham się pomiędzy tymi dwoma zestawami. Patrząc za okno chce się zawinąć w pościel i zostać w mojej ukochanej piżamce. Gdyby to było takie proste...niestety rzeczywistość wzywa :( Tak więc co sądzicie o tych zestawach? Który bardziej przypadł Wam do gustu?


1. Sukienka- Oasis
2. Torba- worek- Atmosphere
3. Buty- H&M
4. Okulary- H&M
5. Pierścionek- Zielony Kot
6. Sztuczny warkocz-opaska- ZOHRA





Oto drugi zestaw: 

 1. Sukienka- DKNY Jeans
 2. Bawełniany płaszczyk- Fashion Extra
 3. Buty- Deichmann
 4. Naszyjnik- Orsay




15 komentarzy:

  1. super, bardzo podobają mi się okulary, buty , no wszystko !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem za tym drugim zestawem...!!! Po prostu ubóstwiam ten płaczyk! Chcę go!!! A sukienka musiała pewnie kosztować majątek...! Skąd ją masz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez chyba wybrałabym ten drugi zestaw, a zachecają mnie do tego dodatki, nie napisałąś skad jest pasek... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja właśnie na przekór wolę pierwszą, jakaś tak bardziej w moim guście :) Poza tym pisz ile kosztują te stylizacje:) tak chyba byłoby fajnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Musisz wyglądać intrygująco i w jednym i w drugim :) Podobają mi się obydwa zestawy, cieżko byłoby wybrać :) Masz trudne zadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej a Ty myślisz Julka, że ja teraz pamiętam ile za co dałam :) To dopiero jest trudne zadanie :) Myślę, że ten zestaw mieści się 700 złotych

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem bardziej praktyczna. Teraz mamy lato, wiec te pogody sa rózne, deszcz po chwili olbrzymie slonce. Czuje, że sukienka albo ma krótki rękaw albo w ogole nie ma. Zawsze płaszczyk można zdjąc gdy przypiecze słonce. Stawiam na drugą stylizacje :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadłaś Renatko nie ma rękawów wcale:)
    A co do paska to jest on z NewLooka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba są śliczne, ale zdecydowanie wybrałabym drugi, bo wolę ciemne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie też podoba sie drugi, chociaż pierwszemu też niczego nie brakuje:) Jakoś przyciąga mnie ten bawełniany płaszcz:) No jest boski, prosty, takie rzeczy właśnie kocham :) Czekam na jutrzejszą stylizacje:) A że to weekend to może jakaś impreza?? :P:P Kiss

    OdpowiedzUsuń
  11. Nati, impreza ? No pewnie, że impreza:) Miaą byc wczoraj, ale nie wypaliło za dużo pracy.. :) Ale jutro jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardziej podoba mi się pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O! Też kiedyś chciałam sobie kupić te sandały z H&M , ale jednak darowałam sobie bo miałam już inne ;p

    Co do stroju... pierwszy fajny, a drugi-nie wyraźne zdj więc jakoś nie idzie mi go oceniać ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. no niestety, na razie muszę robić zdjęcia telefonem, co nie jest łatwe... :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za odpowiedź skąd jest pasek :)
    Kochana moja ti:**

    OdpowiedzUsuń